Rulltårta!

hejhej! sitter i köket och har nyss gjort ett rulltårta :D väntar på att den ska svalna så jag kan ta på smörkrämen :) ska bli supergott tkr ja :D amanda i våran klass tyckte de skulle bli kul att baka lite tills imorron med tanke på att vi har öppet hus :) så alla modeintresserade 96or kan ju ta o komma till Bolandgymnasiet nån gång mellan 17-20 :) tro mig ni behöver inte stanna så länge de e bara vi som går där som måste, om de inte e så att att man måste dra som t.ex jag, mitt busskort går ut 8 så måste dra typ halv 8 då xD
en annan sak som ja kan säga e att morgondagens outfit lär vara lite mer intressant än den ja hade idag xD hel svart e nog skit intressant eller hur?? XD hihihi jaja byebye!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0