1 januari 2012!

Hej och god kväll/natt! :) sitter o tittar på comedy central en smula innan man ska gå o lägga sig med älskling :) idag vart man väckt av fiffin halv 10 så då gick man ut med henne sen vakna man igen vid 1 o då åt ja o duscha o gick ut med fiffin sen gick ja o la mig hos älskling igen o mös så han kunde vakna, sen har jag typ suttit o spelat hela dagen, har varit sjukt lat idag o e de fortfarande XD jaja har hållt mitt löfte hitills hahah! o har kommit på ett annat löfte oxå, ska ta mer hand om min hud, gjorde de ett tag sen börja man att vara hos kenny mer o då vart man för lat att gå till övervåningen hahah XD men ska bli mindre lat o börja gyma o grejor :) o göra mina läxor! går ju bra nu har ig varning i 1 grej, hade de i 3 grejor förra året :) o fixa sv A o Eng A, matte A e klart som tur e, har en grej i sv A o vet inte vad ja har i engelska A för min lärare har sagt till alla utom mig jaaa!!!!... jaja men iaf
igår var de nyår o den spenderandes med familjen :) åt middag o skåla vid 12-slaget o hämtade min likör som ja tog typ 4 klunkar av för den var typ varm xD hehe
o låg typ o titta på film men älskling innan 12 så vi kunde hålla oss vakna haha xD
o ännu en grej! har köpt en ansikt scrub, egentligen av misstag, trodde de var en annan men de gjorde inget för den va najs ändå, när man har sköljt av den så känns de som hela huden andas. Så jävla naaajs!! :D
e denna.
skulle egentligen köpt denna
ska faktiskt köpa den ändå för tror den e jävligt skön att ha som mask efter scruben.
men här e bilder från igår :)
BYEE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0