Då var de dags igen ;)

Att mobilblogga xD de var ju ett tag sen ;) sitter iaf i skolan just nu o har lite rast och ska snart fortsätta med byxorna ;) och har tänkt på en grej, får ju pengar imorrn och lägger in dom på onsdag, men om jag kompromissar med mamma så kan jag nog betala henne i februari ;) o då funderar jag faktiskt på att köpa skorna som jag hittade på HM som jag e dödkär i :D hehe kostar ju bara 299:- så fett najs!!

O sen en stor nyhet, igår vid 10 tiden på kvällen så blev jag moster igen!! :) sophies lilla tjej ville ut några dagar för tidigt :) som man ser så vart de en flicka ;) enligt mamma så ska hon heta Lydia :) finfint :) jaja hejdå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0