Filmkväll ;)

Hejsan! idag har de varit liten filmkäll hos sandy ;) vi såg först knocked up som jag tog med mig ;) alltid lika bra x) hehe sen såg vi våran gamla klassiker snygg, sexig, singel som e så jävla skön XD hehe o så käka vi godis :) sen kom sandras mamma upp o bjöd på chips o då vart ja faktiskt sugen men stolt att jag inte tog nått :D
o just nu försöker ja lägga upp ett videoklipp på FB som ska ta 3 timmar :D yaaaaaaay jaja passa på när ingen klagar på att internet e segt XD hehe men ska väl försöka hålla mig vaken i 3 timmar eller typ bara låta datorn var på medans ja sussar x) får tänka över saken x) men jaja här e bilder :)
Puss :D

Kommentarer
Postat av: sandra

Assååå eeuuuwwww vad äcklig jag är -.-

2012-01-08 @ 16:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0