Utgång igår

hejhej! sitter i sängen o bara tar de lugnt :) igår vart det ju utgång som jag skrev (om de kom upp) men gick ut med kenny, ida o alex :) åkte hem till ida efter skolan o efter vi fick vänta på kenny som missade bussen xD men aja ;) när vi kom hem till ida så började vi att ta en cider/öl o väntade på att maten skulle bli klar o så :) gott var de. sen efter maten så skulle vi ta o börja fixa oss :P de tog sin lilla tid men allt vart bra till slut :) sen drog vi till uppsala o skulle ut på några krogar :P vi gick först till entage eller va de heter o de var helt jävla dött så drog typ på direkten, sen drog vi till o'larys fast tyckte de va lite småtråkigt så då drog vi till barenbaren som oxå var tråkig XD o så skulle vi kolla om bullet hade 18 årsgräns men dom hade 23!! så värdelöst, sen drog vi till o'larys igen o då vart de lite roligare för då vart man lite fullare xD men sen drog vi till white club som skulle vara roligare om man hade gått dit först för var typ död o mådde illa o grejer så var helt otaggad så kenny o  jag var där i typ 20 min sen drog vi hem :P fast dansade lite fast började må dåligt så var tvungen att sätta mig. på bussen satt man o lyssna på musik, o när man kom hem (vid 20 i 1) så klädde ja av mig, tog bort sminket o la mig o sov xD sen vakna man i morse vid halv 10 med världens tandvärk så tog alvedon då o har tagit de en gång till senare idag o måste ju vänta 4 timmar men fick alldeles för ont så fick ta ipren då o har inte haft ont sen dess o de e skönt :)
nu ska ja ta o sätta på musik o spela the sims så byebye!! :D
BILDER KMR SENARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0