Utställningen!

hejhej kom hem för typ en o en halv timme sen :) var så jävla skönt! som rubriken säger så var de ju utställningen idag, var inte ett dugg nervös typ tills vi skulle börja prata så fick man nästan panik typ XD men min gamla lärare som var där o kollade sa att jag var jätte bra på att presentera plagget så de vart man väl glad över ;) sen fick ja jätte många positiva komentarer :) och folk tog bilder på mig o ida :P o alla andra så klart ;) träffade lydia för första gången oxå så har några bilder på henne med :)
men här kmr massa bilder iaf :)
ida hade vitt på sidorna men syns inte bra varken med kameran eller mobilen..
min klänning som ja har gjort då xD
en bra men dålig bild xD dålig för hade ingen blixt typ :P
o sist men inte minst, min klädsel ;) rosa tröjan e ny från ellos :)
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0