Åhhh

vad jag hatar svenska! allvarligt har ju svårt med allt, läsa,skriva,konsentera mig, fantasifull, och allt annat
gick ju på spec i låg - mellan stadiet men ville inte gå på de i högstadiet och sen i gymnasiet sa dom att man inte fick de men sa som att man fick :s så va lite sent att söka till de, och lite sent för de nu oxå när man börjar i 3an. fml..fixade redovisningen men de vart typ ett halv A4...går inte att skriva mer, fattade ju inte äns boken :S cp lärare...sen ska jag läsa ett jävla häfte om antiken som jag har pratat om 500ggr i alla skolår men de sätter sig ändå inte så vrf skulle de göra de nu? och sen ska jag komma tillbaka till skolan och kunna allt utantill, WTF?? jag har as dåligt minne och de vet alla, de finns lixom en anledning bakom mitt larm på telefon att ta p-piller jävla cp! aa damp!
 
har iaf min tjocka kisse
 
ja jag är irreterad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0