Sick

hejhej, fortfarande sjuk o blir nog borta från jobbet imorron med...mår dåligt..men nu har jag iaf tagit hostmedicin så hostan var bättre, tog 5ml och skiten inhåller morfin och kännde fan av de, vart typ helt dizzy, när jag hämtade ut den för några månader sen när ja hade sån jävla hosta så kände ja knappt av den, men nu har jag ju fått sämre med andningen pga astam (föryldningar blir värre då) och äter mindre men typ samma mat. och sen har ja ju haft feber lite fram och tilbaka så har ju kännt mig svagare, kanske drf de kändes mer. men nu funderar jag på att gå äta för de känns som magen ska dö snart haha...jaja herrå!!!
 
mitt fina armband som jag fick av mamma när dom var på furuvik och ja var hemma och mådde dåligt, armbandet betöd typ kärlek/kärleksfull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0