Min Ängel

hejhej!! idag har jag jobbat :) de har varit lugnt men tror jag kmr behöva mina 6 lediga dagar när ja e klar på måndag ;) de dåliga med att jag jobbar e att sandra fyller år o vet inte om ja hinner fira henne tillsammans med alla andra "/ jaja får köpa nått riktigt bra annars ;) fira henne lite själv :P , när ja kom hem så gick ja ut med fiffin som är så snäll mot mig o ingen annan hahahah xD utom kenny då :P.....sen vart de mat och fika för pappa fyllde år igår så grattis till han :) men sen så gick ja ut i 38 minuter 206 kalorier mindre xP gick typ samma runda som ja brukar fast lite kortare men bara för man vet aldrig med dagens människor som kör bil, kul att bli överkörd lixom. ja snart ska ja väl fixa till mig, göra situps o armhävningar o läsa teoriboken :) och ringa älskling innan jag lägger mig ;)<3 
jaja byebye!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0