Jobbjobbjobbb

shaa! sitter här o bara tar de lugnt, ska väl ta och tvätta fejjan och sen sova kanske...idag har varit en lugn dag. sov för länge så har varit trött hela dagen..så de e väl jobbigt..men ja annars så drog syrran med familj hem idag. var kul att ha dom här :) och jag har fått tagit hand om deras hund som vägrar vara med på bild hahha. 
sen så har jag köpt lunch till imorron, ska se till att käka den innan ja drar till jobbet. blir jobb i morron, tisdag och fredag sen lite uppehåll sen jobbar ja 8 dagar i rad, 12 timmar varje dag! och kmr vara helt jävla slutkörd då känner ja, sen ledig typ 5 dagar sen jobba 5-7 dagar till haha men får ju bra betalt iaf :) speciellt på helgen. gillar ju även kännslan efter på nått vis, som ett träningspass haha. skulle nog behöva ett...har gått upp 2 kilo :(( hatar sommaren för då finns inget o göra så man går o småäter istället -_- skäms på mig...borde ha ett stöthalsband som säger ifrån så fort ja småäter hahah jaja ska väl börja fixa mitt fejs haha byebye!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0