Onsdag

Hej! sitter här och är lite sur på mig själv..för jag tappade telefonen i marken.....så baksidan av telefonen är helt sprucken..ja tur att man har försäkring
jaja idag så vakna man upp hos älsklingen sen så drog man till stan och köpte ansiktsgrejer och nutrilett som smaka choklad och havre så om de är nån som tycker om de så kan den personen få den helt gratis av mig!. och sen när man kom hem så städa ja o laga mat som en riktig hemmafru haha sen kolla ja lite på tv och sen hämta mina grejor hos kenny han skulle städa så då kan ja väl ändå ta och tvätta :P hehe jaja
sen för en stund sen gick jag ut och gick med stavar och förlora 132 kalorier på de haha ska göra lite situps och annat sen innan jag lägger mig :P och jo när ja va ute och gick så såg jag smultron så tänkte ta en och vips så ramla telefonen ur fickan så hela baksidan är spräckt, tur att de inte var framsidan faktiskt med tanke på att de glasbitarna är farliga som fan. så tog på skyddet nu efteråt så ja inte får glasspliter i kroppen. men jag måste även säga tack gode gud att jag valde drulleförsäkring så då skulle de antingen bli gratis eller billigare iaf att laga den, kommer ha min gamla iphone tills dess så aa XD hehe lämnar nog in den imorron när man ändå ska till stan :) 
och sen så har min mamma köpt ett fint linne till mig (egentligen till sig själv men ja fick de xD) orka inte gå in på vero modas sida för de va ändå katastrof där sist ja gick in där heheh så hittade ett liknade så ni får se de iaf :)
this men ett linne :)
 
jaja ska väl nörda mig med lite sims hhiihi BYE!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0