Asså nej usch

asså gud jag blir fan upprörd över 2 grejer.
1. dom där ray bans som dessie o kissie andvänder, dom e ju för fan skitfula och jag älskar pilotbrillor. men den där grejen precis ovanpå förstör ju fy fan allting! så jävla fula, förstår fan inte vrf man vill ha såna?? ja blir irreterad!
2. små jävla 11-12 åringar som gå på vuxenavdelningen :s
ja var ju på stan igår och såg 11/12 åringar på hm's vuxenavdelning, hade världens jävla lust att skrika: gå för fan till barnavdelningen!!. asså min syrra e 12 och dom var mindre och smalare än henne och elin är lixom normal om man så säger, ta en xs tröja och den e fan fortfarande förstor så vrf gå dit? ja förstår om dom går till bikbok som har xxs me de har ju inte hm...asså vänta med att växa upp fan! vissa dricker ju t.o.m kaffe och röker :s de äcklar mig!! fan asså!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ahmen to that sista!

2012-03-25 @ 03:39:24
URL: http://emelielinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0