Fett stolt!

över mig själv ;) lite ego men fan sant! jag brukar alltid ta bussen till skolan fast än de bara tar 15 minuter att gå (10minuter för alla andra tydligen...) men idag beslutade jag mig för att GÅ till skolan mest pga vädret men så jävla skönt för kroppen endå ;) och sen skulle jag nog vanligtvis ta bussen till stadshuset och sen ta 6an där ifrån men gjorde inte de häller, gick istället till busshållplatsen som ligger typ 10 minuter bort från skolan ;) höhö åkte till sosso.
och sen så har man jobbat, och när jag kom hem så åt ja ju självklart. efter de städa jag rummet och tvättade en maskin tvätt!
och sen i morse så gick jag ut med hundarna, en i taget och sen en extra gång med julia för att ta lite bilder på videkissarna typ ;) heheh så idag har jag gått mkt och de va skönt ;) hihih nu ska jag dra bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0