Morning!

hello! sitter i soffan och är ganska nyvaken, men vaknade naturligt av solen så är rätt pigg! :) fett länge sen som ja gjorde de faktiskt ;)
jaja igår var man en liten stund på stan efter skolan. lämnade tbx mjukisarna på new yorker. sen köpte ja faktiskt ett par mint gröna jeans och de stod superskinny och dom skojar fan inte :S har 36 alltid! testar 38, får på mig dom med mycket arbete, tar på 40 och dom sitter bra, ska banta och då sa ja till ida "ja skiter i om dom här bli för stora, får fan sy in dom då XD" heheh så kan ju ha dom just nu hihi :) jaja nu tror jag att ja ska ta en dusch innan man drar till skolan :)
juste! hittade världens snyggaste shorts,  amerikanska flaggan typ, korta med hög midja! fy fan va snygga!, ja sa de: dom är mina när ja får lön!! tror dom kosta 269 eller 329 eller nått sånt :P. så jag ska vara rolig och lägga undan pengar till kameran och köpa senare :) höhö. blir väl i sommar eller så :) får ju asmkt lön denna månad ;) hhihi jaja, herrå!!! :D
(dom är grönare i verkligheten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0