åhh

måste bli bättre på att blogga känner jag. har tänkt att ta med mig kameran så jag kan ta lite bilder iaf :)
men ja idag har det varit skola, och var inte med på idrotten då för jag e fortfarande förkyld och vår lärare är cp och tänkte ge mig och ida (hon var inte heller med) frånvaro, men vi sa till om att vi kunde gå på promenad då, vi gjorde ju faktiskt de, vi gick till hårkostnärerna som ska stänga ner så dom har utförsäljning så passade på att köpa silkdroppar :) och gick en snabbis till new yorker där ja hittade 2 linnen och en klänning typ :) fett awesome var den :D lägger ut bild imorron e trött nu efter bion med älsklingpälskling ;) vi såg american pie the ruinion(kan inte stava)  eh ja den var riktigt rolig faktiskt XD den rekomenderar jag! ;) hehe men nu ska jag dra till kojs :3 byebye!!!
btw, give me!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0