Me so happy!

känner att jag har haft ganska lyckad vecka :P först så fick jag mitt löshår dagen innan jag fick ha middag. har knappt haft nått firande för mig för mamma e konstig XD haha och sen så har jag fått pengar så jag kan köpa en vinterjacka och hittade en för 699 istället för 999 :D yaay! och så har jag fått ett cupcake set och jag använde igår och de vart gott som attans XD hehe och sen så igår så hittade jag ett par overknee stövlar som jag har letat efter typ hela månaden men hade inte lust att spendera 500kr på de...så hittade ett par för 329! :D och de e en liten kilklack så dom e lätta att gå i :) höhö 
och har kommit o tänka på att alla hatar ju måndagar...men jag gör fan inte det just nu, har gjort de, men inte nu, kan bero på att jag börjar 12.30 så jag behöver inte äns sätta larm förr jag vaknar alltid vid 9,10 tiden som ja ska. och jag har 3 timmars lektion med mode och design som e min favvo lektion :D och efter jul lr så, så kmr de se likadant ut på tisdagar med jippi!! :D så jävla najs!! haha känner mig typ allmänt lycklig idag asså :DD
 
här e lite bilder från helgen typ ;)
 
bye!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0