Kulturnatten

I Uppsala. Ännu en gång så ska jag inte ut och supa på kulturnatten, jag e seriöst den ända uppsalabon som inte har gjort de! Jaja kmr ha en trevlig hemmakväll med mina vänner :) de e härligt iaf :)

Eh ja på senaste har jag varit sjuk och nu har de blivit värre i min hals, så fick nog igår när jag låg och grät för att det gjorde så jävla ont. Så imorse drog jag till närakuten i Uppsala. Och så e man där typ en timme...och sen träffar jag läkaren och jag har inte halsfluss, men kunde dom inte ha tagit ett till test på nått annat virus som går runt just nu? Dom sa bara att jag ska komma tillbaka om det blir värre vilket skulle inte förvåna mig med tanke på att de har ju blivit värre sen första dagen..ska undvika att äta typ hård och svårtuggad mat..jaja ska skratta dom rakt i ansiktet när jag kmr tbx! Mohahha jaja Byebye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0